هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عيش جو مصر معانا .. كلنا جدعان احلي شباب وبنات جدعان

مساهمــاتـى : 51
انثى

رحلتى لاسوان بالصور Empty
مُساهمةموضوع: رحلتى لاسوان بالصور   رحلتى لاسوان بالصور I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:11 pm

رحلتى لاسوان بالصور 7who9k4ykvc2
يجماعه انا كنت فى العيد بشتى فى مدينه اسوان وهيه من اجمل واروع المدن السياحيه المصريه ومن اجمل المشاتى المصريه الزى يقضى بها اغلب سياح العالم فيهابصو اصحاب انا طلعت يوم الاربع كان موافق 25-11-2009 بقطار من مدينتى الجميله الاسكندريه رحلتى لاسوان بالصور 121c70864033رحلتى لاسوان بالصور 12ebd2787c4d
وبعد هيك يشباب وصلنا لمحطه اسوان كانت فى تمام الساعه 8 صباحا طبعا طلعنا على الفندق عشان نرتاح وكان فندق ايزيس من اجمل فنادق اسوان على النيل وده صورته
رحلتى لاسوان بالصور 1233f1976bc7
بعد كده ياصحاب نزلنا رحنا اتمشينا على النيل طبعا انا واصحابى الى كانو معايا بعد كده رحنا بليل على الفندق لنكمل راحتنا لان السفر كان متعب جدا جدا من الاسكندريه الاى اسوان صحينا اصبح نزلنا ورحنا اول يوم لجزيره النباتات وهيه فى وسط النيل جميله جدا جدا وهزه صور للجزيره
رحلتى لاسوان بالصور 1230b6623756
رحلتى لاسوان بالصور 120dd5405fb4
قضينا اليوم كله فى الجزيره اصحاب كان يوم جامد موووووووووت كان عوزكم بعد كده تانى يوم طلعنا على متحف النوبه وكان رائع جدا جدا تعلاو شوفو الصور
رحلتى لاسوان بالصور 12b6420b1b8a
رحلتى لاسوان بالصور 12c9d42efbb2
وباردو قضينا اليوم كله هناك يشباب اى حاجه فى اسوان محتاجه يوم كامل لان كل حاجه رائعه بجد بعد كده فى اليوم الثالث رحنا معبد اسمه معبد ادفو الى فيه الاله حورس وده الصور
رحلتى لاسوان بالصور 1296bc49632d
رحلتى لاسوان بالصور 126d5306db28
وباردو قضينا اليوم كله وبعد كده فى اليوم الرابع اصحاب اليوم الخامس رحنا معبد فيله بنصف النيل وكان معبد جامد جدا وده صوره
رحلتى لاسوان بالصور 1212e5357098
رحلتى لاسوان بالصور 12b3c68003f2
يشبااااااااااااااااب كانت رحله جامده وفى اليوم الخامس رحنا معبد ابو سمبل وده صوره
رحلتى لاسوان بالصور 12d456d56731
رحلتى لاسوان بالصور 12e8afde819a
وطبعا رحنا رحله للاقصر بمركب سياحى كانت جميله اوى يجماعه اتمنى انا كل المنتدى يزور اسوان لانها جميله جدا جدا جدا معلش طوولت عليكو اخوكم انجرى اتنمى لكم رحله سعيده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مودى الزملكاوى
راجل مجدع

عدد النقــاط : 53621
مساهمــاتـى : 579
ذكر

رحلتى لاسوان بالصور Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلتى لاسوان بالصور   رحلتى لاسوان بالصور I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:19 pm

انا نفسى اروح اسوااااااااااااان بجد على اللى انا بسمعة عنها وصور جميلة خالص يا عاشقة ورحلة موفقة على فكرة انا كنت المفروض اروح هناك ايام العيد لان فى ناس بتقولى عليها تحفة